Fra 1. januar 2019 og en årrække frem kommer landets 65 Super Dæk Service-afdelinger gradvist til at skifte udseende. På bygningsfacaderne landet over kan kunderne se frem til at blive mødt af et nyt og strømlinet logo og en service og en tillid fra mekanikerne, der i endnu højere grad understreger den høje service og kvalitet, der fås ved Super Dæk Service.
Den største visuelle forandring, kunderne vil møde, er det nye Super Dæk Service-logo. Først og fremmest har logoet fået et løft, hvor udtrykket nu er mere strømlinet og enkelt, hvor virksomhedens nærmest ikoniske røde og blå farver virkelig kommer til sin ret. Det genkendelige dæk findes stadigvæk i logoet, men nu med en vinkel der i højere grad signalerer fart over feltet, ekspertviden og effektivitet.
Peter Skriver, administrerende direktør hos Super Dæk Service, er ikke i tvivl om at 2019 er det helt rette tidspunkt at ændre spor i:
âDer ligger naturligvis rigtig mange tanker, meget arbejde og mange processer bag den nye visuelle identitet, og det er bÃ¥de udtryksmæssigt, at vi gerne vil kommunikere, at vi er en af Danmarks bedste dæk- og autoværkstedskæder, men forandringen vil ogsÃ¥ kunne mærkes ude i afdelingerne, nÃ¥r kunderne bliver mødt af vores medarbejdere. Vi vil fortsat have et større fokus pÃ¥ at give kunderne den absolut bedste service og kvalitet for pengene, sÃ¥ vi i fremtiden bliver en endnu mere tillidsfuld bilpartnerâ.
I starten af december åbnede en helt ny afdeling i Skovlunde, og netop denne afdeling er nu den første Super Dæk Service til at huse både nyt logo og det nyeste udstyr. Implementeringen af den nye visuelle identitet vil gradvist ske over de næste par år, og det forventes at alle 65 afdelinger i udgangen af 2020 kan byde kunderne indenfor til det nye Super Dæk Service-univers.
Inden for det næste år kan kunderne også se frem til at blive mødt af et nyt univers online, da www.sds.dk også får en overhaling.